Меню сайта

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Топ центр неотехно

Top 100: Авто и мото техника Каталог Ресурсов Интернет
Главная » 2010 » Ноябрь » 1 » Стаття про діагностику і ремонт вантажних автомобілів.
10:36
Стаття про діагностику і ремонт вантажних автомобілів.
Стаття про діагностику і ремонт вантажних автомобілів.Стан рульового управління вантажного автомобіля безпосередньо впливає на безпеку руху машини, в зв'язку з цим необхідно своєчасно регулювати механізми та вузли рульової системи, відстежуючи найменші відхилення і неполадки. Технічне обслуговування вантажівок дозволяє запобігти несправності в рульовому управлінні вантажівок і подальший ремонт, а також уникнути появи серйозних поломок, при яких безпечна експлуатація машини неможлива.

Основними ознаками несправності системи є поява шумів, збільшення люфту рульового колеса і підвищення прикладається сили при його повороті. Якщо будь-які з цих проблем виникають, то, необхідно не відкладаючи звернутися вавтосервіс, обслуговуючий вантажні автомобілі, тягачі, причепи і напівпричепи. Вантажний автосервіс проводить повну діагностику рульового управління вантажних автомобілів з застосуванням високотехнологічного обладнання, яке дозволяє ретельно перевірити всі вузли і механізми системи. Первинна діагностика несправностей вантажівок здійснюється з використанням люфт-детектора, що дозволяє визначити, чи є причиною цих дефектів ГУР (гідропідсилювач рульового управління). Оскільки ГУР приймає основне навантаження при поворотах і передає крутний момент на осі машини, дозволяючи водієві здійснювати поворотні маневри важкого автомобіля без зайвих зусиль, то несправності можуть бути пов'язані саме з ним. Якщо при електронному тестуванні на СТО вантажівок підтверджується несправність гідропідсилювача, то його знімають і розбирають з метою точного виявлення неполадок і подальшого їх усунення. Найпоширеніша проблема рульового управління, пов'язана з ГУР, - утруднене обертання керма при поворотах. Причин може бути декілька: підтікання робочої рідини, знос насоса або сальників і ущільнювачів. Також механічний знос насоса веде до появи шумів при обертанні керма. У такому випадку ремонт рульового управління полягає в заміні сальника, ущільнювачів і клапанів на нові, насос також може бути замінений на новий оригінальний, якщо не підлягає ремонту. До того ж, неполадки в рульовому управлінні можуть бути пов'язані з електронікою гідропідсилювача, вони виявляються найчастіше в неузгодженості зусиль, що докладаються до керма, зі швидкістю, тобто на великих швидкостях кермо йде легше, ніж на малих або при парковці. Вся електроніка перевіряється за допомогою новітнього обладнання, електромотор і електронний блок управління у разі несправностей замінюються новими, а також перевіряються всі контакти і проводка на предмет перегоряння або руйнування. Однак, не всі проблеми рульового управління можуть бути пов'язані з гідропідсилювачем. Наприклад, люфти і шуми можуть ставитися до зносу рульових тяг, втулок і Шруса. А вібрації і кутові коливання рульового колеса часто викликані неполадками в ходовій частині автомобіля.
Категория: Микроавтобусы | Просмотров: 11413 | Добавил: noviy | Теги: причепи, вантажні автомобілі, вузли рульової системи, тягачі, збільшення люфту рульового колеса, ремонт, стан рульового управління вантажног, на | Рейтинг: 0.0/0












Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Поиск